28.5.2011

Ystäväni

Mun ihana ystävä tuli keskiviikkona meidän luo ja lähti tänään, vähän oudon hiljaista. Anu kun on äänekäs toveri! :D Anu toi mulle kun tuli, ihanan kukkakimpun ja sanoi ovella, että kukkia mammalle! :) Ihana jaksoi vielä nämä ke-la päivät tiskata, ihanaa. Mä sain vapautuksen siitä hommasta hetkellisesti! Sanoin kyllä, ettei tartte mutta vastauksena sain, että täytyyhän sitä mammaa auttaa! :')

Hän valmistui tänään parturi-kampaajaksi! Täytyihän sen vähän leikata/värjätä mun ja mun miehenki tukkaakin, ennenkuin lähti omia valmistujaisiansa juhlimaan! Nyt kyllä kelpaa olla hetken taas näillä päillä! :)


Ihania!


Me ostettiin uusi tietokone (pöytäkone), vihdoinkin! Vielä pitäis saada toi tietokone nurkkaus kuosiin! :D

Seuraava postaus tulee olemaan meidän koti. Näytän teille lukijoille minkälainen mun, mieheni ja meidän vielä syntymättömän lapsen koti on. Haaveena olis kyllä saada ihan oma omakotitalo, maalta mieluiten. Ehkä me vielä joskus ostetaankin oma tupa. ;)



See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi