20.5.2011

Brio primo turvakaukalo + brio base jalusta, se saapui tänään!

Nonii, elikkäs. Haettiin tänään ukkoni kanssa postista paketti, missä oli meidän pikkuisen turvakaukalo. Nyt on mahtava olo ja oon tosi tyytyväinen, kun ei tarvi kaukalo asiaa enään murehtia. :) Ensviikolla olisi ohjelmassa auton imurointi ja pölyjen pyyhiminen, sitten saa laittaa turvakaukalon jalustan valmiiksi autoon kiinni.. :) Tottakai pitää olla puhdas auto.. :D Laitan muutaman kuvan kyseisestä kaukalosta..


 Turvakaukalo jalustan kanssa

Ilman jalustaa..

Ja edestä..

Tuolla kelpaa matkustella hetkenaikaa.. :)

Mulla on ollut kokopäivän jäätävä kipu seljässä, tuntuu ettei meidän sänky olisi enää hyvä mun selälle.. :/ En saa enään kovin hyvin nukuttua öitä, koska selkää tosiaan jomottaa ja massu on jo niin iso, että ihan on tiellä.. :D Tänään kävi muuten ystävä pienokaisensa kanssa kylässä, oli tosi mukava praataalla pitkästäaikaa! Hän toi "tuliaiseksi" meidän pienokaiselle vaippoja, pyllypyyhkeitä ja kosteussuojan. :) Itsekkin kävin tänään halpa hallissa ostamassa pienelle pyllypyyhkeitä, "pyllypuuteria" eli talkkia, sinkkivoidetta, rapisevan pehmokirjasen ja pesunestettä, jolla saa pestä koko kropan. Näillä mennään taas hetkenaikaa! Kohta täytyy taas mennä shoppailemaan vauvatavaraa.. ;) Mukavalta tuntuu tuolla masussa, kylkiluihin tuloo vähä kipiää. Voi pientä kun niin ahtaat paikat siellä.

Mä löysin EHKÄ sopivan maalautettavan kuvan pinnasänkyyn, netistä kuvat otin.. Tällaiset olis ihan kivat (siis toinen vain) :







Kumpi olisi kivempi, sanokaa mielipiteenne? :D

Mä taidan tästä mennä jääkaapin kautta nukkumaan, meinaa olla niin kauhea jomotus selässä! Kirjoittelen taas!

3 kommenttia:

  1. Möhköfantti on mun mielestä kivempi! :>

    VastaaPoista
  2. Niin ehkä munkin mielestä. :) Tuosta ihaasta ei oikein oo hyvää kuvaa missään.. :s

    VastaaPoista

Kommenttisi