25.5.2011

Tatuointihaaveita ja vauvajuttuja

Mä oon halunnut kauan uutta tatskaa, en oo vaan aikaaseksi saanu laittaa semmosta. Mä päätin jo ennenkuin raskautta yritettiin, että mä tatuoin alaselkään lasten jalaanjäljet ja nimen. Nyt mä voin sen sitten jossakin vaiheessa laittaa, kun lapsi on maailmassa. :) Se tulis sillälailla tuonne selkään, että alaselästä alkais jalanjäljet ylöspäin, sitten lapsen nimi sinne alle hienoilla kirjaimilla. Raskauden aikana oon haaveillu siitä, että tatuoin pelkän nimen jonnekkin kehoon, lapaluunpäälle ja hienoilla kirjaimilla.

Ennemmin mä halusin yläselkään -keskelle selkää- tälläisen, tai tämän tyylisen:



Toi on mun mielestä hieno, vaikkakin kovin yksinkertainen. Mä ehkä vielä joskus laitan tuon. Saa nähdä, jos tulee tatuoitua ne jalaanjäljet, jotka luultavasti tatuoinkin. Liikaa ei saa olla tatuointia, se on rumaa!
Mulla on jo yksi pieni tatska, joka ei oo näkyvällä paikalla. Sen näkee vain minä ja mun ukko. :D Ja kuvana on minun rakkaan mieheni nimi. <3

Tänään on muuten siivouspäivä, mutta saa nähdä saanko mitään aikaseksi. Jotenki on vaan väsynyt olo kokoajan. Mä haluan vaan levätä, enkä tehdä mitään! Yöllä, kun makasin sängyssä, meidän pieni papana potki tai venytteli NIIN lujasti, että oiken vattanahka nousi muhkuralle. :) Oli hassun tuntuista. On tuo pienoinen ennemminkin siä nuon suoristellu paikkojansa, mutta ei noin lujaa. :D Pikkuisen hymyilytti. :)


 "Vaipanvaihto pisteestä" kuva

Pussukoissa on rasvat, talkkia, vauvaharja, kynsisakset ja ammemittari.. Pitää vielä ostaa kuumemittari, niin sekin tulee myös tuonne.. Alhalla oleviin pussukoihin laitan varmaan vaippoja jne.. Pussukan alle tulee se pikkupöytä, joka ensin pitäis maalata.. Sen päälle laitan puhdistuspyyhkeet, ja laatikkoihin vaippoja sun muuta tykötarpeita.. :) Kuvan oikealla puolella on pinnasänky, ja vasemmalla puolella on mun ja miehen sänky. Hoitopöytää meillä ei oo, kun ei mahdu. Mutta sängynpäällä vaipat vaihdetaan ja mulla on semmoinen hoitoalustakin, jonka päällä vaihtaa sitten..



Mieheni äidiltä saatiin tämmöinen vanhanajan kapistus.. :D Kait silläkin nyt leikkii..

Tosiaan, saatiin tuommonen leikkikapistus joka on ollut vissiin miehen siskolla aikoinaan käytössä.. Tämä on vähän, öhöm.. No ihan jees.. :D



Kävin aamulla kaupassa, ja käteen tarttui tämmöinen.. Tarpeellisia.


Tähän on nyt hyvä lopettaa, kun tuli asiaa oikein olantakaa.. :D Minä rupian nyt siivoamaan ja myöhemmin taas ruoan teko, ja tänään onkin sitten ruokana jauhelihakeittoa. Kirjoitan huomenna lisää.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi