22.5.2011

Omia kuvia, haaveita ja muuta töherrystä

Jooh, sunnuntait on perseestä eikä olvana mitään saa aikaseksi! Sain mä edes pyykkikoneen päälle, viimeiset vauvanvaatteet, vanupuvut, pyyhkeet ja rätit sain pestyä.. :) Huomenna onneksi alkaa arki, niin kyllä alkaa taas touhuaminen kotona! Mun pitäis vähän järjestää makkaria ja laittaa kaikki siä valmiiksi, mulla olis yks pikkupöytä, joka kaipais vähän maalia. Se pitäis maalata, ja sit saa niihin laatikkoihin laittaa esim: tutit, vaipat, lelut yms.. Mä laitan sit kuvaa valmiista makuuhuoneesta tänne.. :) Tuos illalla jo vähä järjestelin makkaria, kun oli tekemisen puutetta, huomenna jatkuu..

Kuvassa viikkoja 31+2.

Massu ylhältäpäin.. :)


Mä oon taas koko eilisen ja tämän päivän haaveillu kaikenmoisesta, saahan sitä vähä haaveilla.. Vai mitä? :)




Mä haluaisin ehkä tämmösen hääpuvun, mutta noi punaset kohdat mustana.. ;)

Saa nyt nähdä mimmoset häät meille tulee, mennäänkö kirkossa vai maistraatissa.. Toisaalta mä haluaisin kirkkohäät, haluaisin pukeutua prinsessaksi, toisaalta taas haluan maistraatissa.. Noh, aika näyttää.. ;)
Vihkisormus sais erottua kihlasormuksesta niin, että vihkisormuksessa olisi yksi timantti. Kihlasormukseen en halua timantteja, vihkisormus sitten asia erikseen. Siinä saa olla timantti tai timantteja, mutta ei liikaa, yksinkertainen on kaunista. :) Kultaiset toki molemmat.. Ja liika paksuja en halua, enkä liika ohkasiakaa.. Joku 3mm olis ainaki kihlasormus.. Hmmm... Täällä minä vieläkin haaveilen ja kello menee yhtä yöllä.. :)

Mä niin odotan jo huomista päivää, että sais jatkaa makkarin siivuamista.. :P Samalla pitää taas siivota koko talo.. Miksei voisi olla jotaki taikasauvaa, jota sais vain heilauttaa ja sanoa -simsalapim- ja talo olis siisti?! :DDD Voi voi.. Jokohan mua tarpeeksi väsyttäis, että tallustaas sänkyä kohti..

Ei tässä mitää ihmeellistä enää.
See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi