10.5.2011

Ihania muistoja

Moikka, pitkästä aikaa! Tässä postauksessa mietitään vanhoja ihania asioita! <3 Laitan tähän omia kuvia ja kirjoituksia mitkä on kolahtanu syvälle päähän. Laitan myös netistä löydettyjä kuvia, jotka on tavalla tai toisella mulle "omistettu." <3

Tämä kirjoitus tulee koskemaan mun ja mieheni seurusteluaikaa. 

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥






"Sinua mietin kun kaukana siel oot.. ..Kun taivahalle katsot, tähdet sulle kertokoot.. ..Sua ajattelen aamuin, mielessän oot iltaisin.. ..Yhden toiveen jos vain saisin, luokses sinne saapuisin.. ..Olet päivieni valo, pimeydessä majakkain.. ..Olet aamun ensi kajo, sua rakastan mä ain!"



"..Kun minulla on kylmä.. ..Ajatus sinusta saa minut lämpimäksi.. ..Kun olen surullinen.. Ajatus sinusta saa minut onnelliseksi.."


Tässä on kuva ensimmäisestä mieheni järjestämästä kynttiläillallisen ruusuista. -09

 
Mieheni kans syötiin ja juotiin hienosti 2-vuotis ja 6kk päivänä. Itse join toki alkoholitonta "kuohuviiniä." Maaliskuu/2011


Ihanat liljat.
 

Herkkä kuva, tulevien vanhempien kädet sydämen muotoisena vattan päällä. Odotellaan kovasti esikoisen syntymää. <3



Mieheni ostama -rakas- kuppi, josta juon joka aamu ja ilta teet tai kaffit.
 
 
 
Tuossa tuli nyt muutama kuva ja kuvatekstitkin. Välillä on mukava miettiä vanhoja iloisia asioita, itku on kyllä herkäs.. :) Kannattaa ottaa paljo kuvia ihanista asioista, saa muistella muutaman vuoden kuluttua vanhoja ja katsella kuvia.. :)

Laitan viä muutaman biisin, jokka muistuttaa mua mun miehestä ja yhteisestä elämästä. :) 
 
Tämä tais olla tässä taas, kirjoitan pikapuolin. Pakko laittaa lopuksi viä yks pakollinen pusukuva. <3 :)
 

 
 Murun kaa tulee 12.05.2011 2-vuotta ja 8kk. Aika rientää. <3


See you!

2 kommenttia:

Kommenttisi