11.6.2011

Piknikillä

Mä en saanut tänään aikaseksi täyttää sairaalakassia kokonaan, mä teen sen joku toinen päivä.

Tänään aamulla vein mieheni abcille, sieltä lähtivät poikaporukan kans viettämään kaverinsa polttareita. Mä menin sit takas nukkumaan, ku oli hirveä väsy ja eihän sitä 7 aikaan aamulla ollu mitään tekemistä.. Heräsin joskus 12 aikaan tai sen jälkeen, puol kolmen aikaan menin takas nukkumaan ku oli tylsää ja väsytti.. Heräsin siinä sitte neljän aikaan ja millää en olisi jaksanu nousta sängystä.. Kai tämä raskaus pistää väsyttämään ku hirvee väsymys kokoajan on, vaikka kuinka nukkuis!
Kulta halus polttari reissulta kotiin jo 11-12 maissa, kävin sen hakemassa ja nyt tuola se nukkuu väsymystänsä pois. :) Tuo taitaakin olla viimesin "ryyppy" reissu, kun nyt ei sit piiiiitkäään aikaan pääse viihteelle, enskuus on vauva maailmas ja ukko sanoi että kun kuukausi on laskettuunaikaan, ei enää mene ku eihän sitä tiä koska lähtö tulee.. :)

Olin tänään tädin kanssa nummijärvellä "piknikillä." Oli aivan mukava reissu, mukaan otettiin hedelmiä ja mansikoita, karkkia + tietysti juomista, bonaquan villivadelma kivennäisvesi on ylihyvää!
Mä en tohtinut uimaan asti, kun oli mun mielestä kylmää vettä. Bikinit laitoin kyllä päälle ja vähän varpaita kastelin ja sitte mä vaan makasinki auringos. Oli ihanan lämmin, mut ei onneksi ollu sellanen paahtava lämpö, vaikka kuuma mulla oliki. Polttariporukkakin oli nummijärvellä saunomas, joten näin mun murunki siä. <3

Kaupasta tarttui tänään hedelmien lisäksi mukaan myös vauvalle pikkuniistäjä, ja sellanen vauvan verkko "teltta." Se on varmaan kätsä ku nuita hyttysiä ja kaikenmoisia ötököitäkin on! Oli ihan pakko ostaa ku se oli tarjoukses. :) Sitte ostin myös liivinsuojia..

Mutta tosiaan, tässä kuvia vielä tädin ja mun "piknik" reissusta:





2 kommenttia:

  1. Postaus kämpästänne, sinusta ja miehenne kuluneesta yhteisestä elämästä ja yleisesti teistä enemmän? :)

    VastaaPoista
  2. Juu postauksen meidän kodista oon ajatellut tehdäkkin, ku vaan jaksaa kirjotella. :) Onko sulla kysymyksiä meidän parisuhteesta ja arjesta? Voin kyllä siitäkin kirjoittaa, mutta tahtoisin kysymyksiä että mitä porukka haluais tietää.

    VastaaPoista

Kommenttisi