1.6.2011

Kengät!

Tässä on mun uudet popot, minun rakas äitini halusi ostaa mulle kengät. <3



Näillä kelpaa täpsytellä kesähelteillä, eikä varmasti väsy jalatkaan koska korkoa ei oo liikaa. Noi kenkien kivi koristukset on ihanat, tulee ihan mieleen joku Kreikka yms.. x)

Ikinä mä en ehdi kirjoittaa pitempää kirjoitusta, koska aina havahdun että kello on jo NOIN paljon.. Pitääpä tästä mennä keittämään ruokaa. Ruokana olis muusia, jauhelihakastike, uunimakkarat + eiliset grillatut maissit! Näillä mennään, mä lupaan että tällä viikolla kirjoitan meidän kodista ja laitan kuvaa.. Jos jotakin edes kiinnostaa.. :D Jos ei, niin laitan omaksi ilokseni. ;)

See you!

4 kommenttia:

  1. Noi kengät ovat aivan mahtavat. Itsellä on samanlaiset. I love it :)

    VastaaPoista
  2. Ne on kyl mahtavat, mäki tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Mua kiinnostaa!! tuun joka päivä aina tänne kattomaan et ootko kirjottanu :) <3

    VastaaPoista
  4. Heh, eli siis nyt mun on pakko kirjoittaa. :P

    VastaaPoista

Kommenttisi