8.7.2011

Loppumetrien pesänrakennusvietti

Oon siis kokoajan siivoamas ja järjestelemäs paikkoja, intoa riittäis vaikka muille jakaa ja jos paikat ei oo siistis kunnos, alkaa ahdistaa! Sitte alkaaki itkupotkuraivari kohtaus.. :D Ja sitte alan siivoamaan.. Mä haluan että koti on täydellisen puhdas, kun vauva ja minä tullaan laitokselta kotiin. :)

Musta on tullu raskauden myötä tosi pikkutarkka, kaiken pitää olla tiptop. Ukko kuulee monta kertaa valituksen, jos kuppi on vahingos jäänyt olohuoneeseen.. Toki mullakin on niitä päiviä, etten jaksa tehdä yhtään mitään! Eilen ja tänään oon siivonnu ihan hulluna, ja jopa suihkuun mentäes rupesin hinkkaamaan pesuhuoneen lattiaa TISKIHARJALLA ja desifiointiaineella... :D

Nyt täytis taas jatkaa siivoamista, tiskit vielä tiskaamatta ja vähän pölyjä pitäis pyyhkiä.. :)

Ei mulla muuta.. :D

2 kommenttia:

Kommenttisi